Electrolux Ultraone

Electrolux ultraone

Livet som nyskild kan på många sätt vara utmanande. Idag ställdes jag inför ett nytt problem: Hur byter jag dammsugarpåse? Uppenbarligen har jag aldrig gjort det tidigare. Har inget minne av en sådan handling.

Ska jag ringa mitt X? Näe, lite stolthet har jag. Hmmm…

Ska jag ringa på hos grannen? Näe, det här börjar bli pinsamt.

Så kom jag på den strålande idén att googla! Yes! Shit vilken självständig kvinna jag är.

Note to self:

Nästa gång jag ska byta dammsugarpåse på min Electrolux Ultraone Z8820 så kan jag ladda ner manualen här.

Leave a Reply

