Joggat utan färgkoordinering

träningskläder

Här ligger de och skäms, mina träningskläder. De saknar färgkoordination och trendfaktorn=noll. Ja – möjligtvis kan mössan anses som något hipp då den är svensktillverkad uppe i Åre. Eller nåt.

De viktiga är att de är funktionella och sköna, och det är de. Det är inte ofta jag gör reklam för produkter men nu gör jag det: CRAFT är bra. Tycker jag.

SÅ. Jag kom ut i träningsspåret. Det var en seger för mig. Jag har tappat nära på all min kondition (och den var ganska bra för några år sedan). Och vad fick mig motiverad att komma ut just idag?

Tja, den här gången för att jag vill kunna slappa i soffan med ett glas vin och en god bok med gott samvete ikväll! En bra motivation för mig.

Leave a Reply

